7.00-7.45 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne, rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci (wspieranie ciekawości, aktywności i samodzielności dziecięcej, kształtowanie poczucia przynależności społecznej).
7.45-8.15 Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi (pozostałe zabawy dowolne).
8.15-8.30 Zestaw ćwiczeń porannych, zabawa ruchowa oraz czynności higieniczno porządkowe.
8.30 – 9.00 Śniadanie
9.00-10.00 Zajęcia dydaktyczne organizowane z całą grupą. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
10.00-11.50 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym spontaniczne i organizowane, spacery
i wycieczki dalsze i bliższe, obserwacje przyrodnicze /zabawy ruchowe w sali, prace w kąciku przyrody/.
11.50-12.00 Czynności higieniczno-porządkowe.
12.00-12.35 Obiad-kształtowanie nawyków higienicznych i kulturalnych.
12.35-14.15 Odpoczynek – słuchanie utworów literackich, muzyki, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy według zainteresowań i zdolności.
14.15-14.30 Przygotowanie do podwieczorku – uczestnictwo dzieci, czynności higieniczno-porządkowe.
14.30-14.50 Podwieczorek.
14.50-15.30 Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju , praca z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia /pozostałe dzieci zabawy dowolne/, rozwijanie zdolności
i zainteresowań.
15.30-17.30 Zabawy w ogrodzie lub sali według upodobań dzieci, prace gospodarcze lub społecznie użyteczne